eerste dag - Reisverslag uit Undera, Australië van Bram Ketelaars - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Undera, Australië van Bram Ketelaars - WaarBenJij.nu

eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Bram

05 Mei 2015 | Australië, Undera

eindelijk na 35 uur reizen dan eindelijk aangekomen in melbourne. door de douane zonder problemen mijn tas van de band gehaald en naar de uitgang gelopen. daar was bart mijn stage boer al op me aan het wachten. hij had me opgehaald en daarna zijn we naar huis toegereden van te voren waren we eerst even bij de pub langsgeweest om wat te drinken en een hapje te eten had meteen kennis gemaakt met een australisch gerecht chicken parmy .
dat is een kipschnitzel met daar boven op soort tomaten saus en daar weer boven op plakjes kas dit even in de oven zodat de kaas gesmolten is. was erg lekker na twee biertjes zijn we doorgereden naar de boerderij die was nog tien minuutjes rijden. op d boerdrij heb ik kennis gemaakt met de rest een nederlander en zijn vriending een deen en jan de broer van bart. zmorgens mocht ik lekker uitslapen maar eerst maar eens in slaap zien te komen je hoort allemaal vreemd egeluiden die je niet kent en je hoopt maar dat er geen giftige spin op je kamer zit. de volgende ochtend stond ik ron d half 9 op het was al licht en ben even een rondje gelopen over de boerderij. in de middag waren we naar de stad geweest om even een simkaart te halen en we wilde en tijdelijke bankrekening openen voor mij. savonds heb ik nog meegemolken en toen kwam er alngzaam een einde aan mijn dag. toen we in de kamer zaten hadden we het erover dat er nog een aantal stapels hout verbrand moesten worden en dat het nu goed weer was om dat te doen dus hadden we de pickup volgeleaden met diesel olie en een koelbox met bier. na het vuur hebben aangestoken gingen we er mooi bij zitten en genieten van ons biertje. de volgende dag hoefde ik er pas uit om 8 uur ze kwamen mais brengen dus hebben we de kuil plaat klaargelegd. naderhadn zijn we naar de veemarkt geweest lijkt wat op ierland maar dan veel groter en nu kun je de veiling meester gewoon verstaan omdat hij niet alles aan een stuk door ratelt. onder weg hier naar toe heb ik trouwens ook twee kangeroos gezien jeey. deze sprongen door de bossen aan de zijkant van de weg.
en dat was mn dag tot nu toe wel. het is hier lekker rustig hoef nog niet veel te doen de temperatuur kan hier savonds tegen het vreispunt liggen maar overdag kun je gerust in een tshirt rondlopen vandaag is het wat slechter weer klein beetje miezer geahd en heel harde wind.
dit was het wel
tot de volgende keer

gr Bram

  • 06 Mei 2015 - 15:00

    Vera:

    Hoi Bram leuk om te lezen dat alles goed is gegaan. Nu gaan genieten van alles wat op je pad komt voor je het weet ben je weer thuis. Heel veel plezier Bram en we blijven je verhalen volgen. Groetjes Vera

  • 11 Mei 2015 - 22:40

    Tanta Ans:

    hoi bram echt een lange reis ik hoop dat het je goed gaat kun je ook een paar fotos sturen dat we een beetje kunnen zien waar je verblijft ik wens je al het goeds

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 2428

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 21 Augustus 2015

australie

Landen bezocht: