bijna vertrekken - Reisverslag uit Keldonk, Nederland van Bram Ketelaars - WaarBenJij.nu bijna vertrekken - Reisverslag uit Keldonk, Nederland van Bram Ketelaars - WaarBenJij.nu

bijna vertrekken

Door: Bram Ketelaars

Blijf op de hoogte en volg Bram

29 April 2015 | Nederland, Keldonk

het is bijna zover vrijdag 1 mei 22:00 vertrek ik voor 16 weken naar australie wat spannend maar heb er ook super veel zin in. na maanden van voorbereiden met name het zoeken naar een stage adres heb ik er toch een gevonden ik ga stage lopen bij de ruiswik brothers dit zijn twee vrijgezelle broers uit Nederland deze hebben hun boerderij liggen op 2 uur rijden van melbourne op Neal road in undera als je het precies wilt weten.
nu ik de laatste dagen nog in nederland ben is het alles afwerken en de laatste dingetjes voorbereiden voor mijn vertrek wil je op de hoogte blijven van mijn reis en ervaringen. lees dan mijn blog
op deze pagina ga ik tijdens mijn stage en mijn vakantie reis verslagen typen zodat jullie thuis kunnen meegenieten.

gr Bram

  • 29 April 2015 - 13:27

    Rakkers:

    Heey Bram ! Wij willen je een goede reis een hele leerzame stage en een fantastische vakantie toewensen. Geniet ervan ! Groetjes van ons allen: "De Rakkers".

  • 29 April 2015 - 19:00

    Anita:

    hoi Bram.
    Super wat je gaat doen. Ik ga je zeker volgen op jou reis en ben benieuwd naar al je verhalen. Have fun, mate. no worries.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 2427

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 21 Augustus 2015

australie

Landen bezocht: